V každé firmě se dříve nebo později řeší nákup reklamních předmětů a dárků ať už jako poděkování obchodním partnerům nebo jako reklamní předmět který má zviditelnit značku. Každý markeťák v tu chvíli zoufale hledá něco originálního, jen aby se odlišil od všech těch tuctových věcí jako jsou propisky a usb klíčenky o které se všude jen zakopává.
Jenže, ono najít nějaký originální reklamní předmět není zdaleka tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Spousta lidi to proto vzdá a objedná (jak u nás rádi říkáme) bednu plnou nesmyslů, které mají k originalitě a svěžímu nápadu hodně daleko.
Reklamních předmětů najdete na internetu hromadu, jen si zkuste do vyhledávače zadat slovo Reklamní předměty. JENŽE drtivá většina z nich jsou pouze cetky vyrobeny někde v Číně z nejlevnějšího materiálu které končí v koši a u Vašich zákazníků a partnerů Vám udělají spíše ostudu, než aby se jednalo o smysluplnou propagaci.
Stop plastu z Číny
A přesně tohle byl důvod, proč jsme začali s výrobou vlastních reklamních předmětů z přírodního materiálu. Vyhnout se balastu z Číny a zkusit vymyslet něco originálního. Původně jsme si vytvořili několik hlavolamů a skládaček s logem, pro vlastní potřebu. Až nás překvapilo, jaký byl o tyto výrobky zájem. Rozhodli jsme se tedy spustit výrobu a nabídnout tyto unikátní předměty i Vám.
Všechny reklamní předměty vyrábíme z přírodního materiálu (překližky). Překližka vzniká vzájemným spojením dřevěných dýh křížem přes sebe. V minulosti byl tento materiál využíván dokonce jako součást letadel za druhé světové války. A když byla překližka vhodná i pro stíhací piloty, rozhodně se hodí i pro výrobu reklamních předmětů.
Reklama, která se propaguje sama
A proč je hlavolam nebo skládačka vhodná jako reklamní předmět? Jejich genialita spočívá v tom, že při řešení hlavolamu nebo skládání jednotlivých dílků puzzle člověk dobrovolně kouká na celou plochu skládačky a někdy i několik hodin. Vhodně umístěné logo nebo slogan firmy se tak chtě nechtě dostane pod kůži každému takovému luštiteli a dobrovolně. Ještě jsme nikdy nikoho neviděli koukat hodiny na reklamní propisku a v tom je ten rozdíl.
Zkuste změnu a namísto klasických reklamních předmětů dejte svým obchodním partnerům a zákazníkům originální dárek z přírodního materiálu, který v koši určitě neskončí.